In Kagadi - Reisverslag uit Hoima, Oeganda van Lilian - WaarBenJij.nu In Kagadi - Reisverslag uit Hoima, Oeganda van Lilian - WaarBenJij.nu

In Kagadi

Door: Lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

28 Januari 2013 | Oeganda, Hoima

Gisteren zijn we met Moses vanuit Kampala naar Kagadi gereden, in het westen van Uganda. Een tocht van zo'n 5 tot 6 uur over beroerde wegen, stoffig en vol gaten. Vooral het laatste stuk na Hoima is slecht. In dezelfde Groene landrover waarin ik drie jaar geleden dezelfede tocht heb gemaakt. Het was stoffig en heet, terwijl we door het groene landschap reden.
Eind van de middag kwamen we bij URDT, de organisatie waar we de komede twee weken les gaan geven in de basisbeginselen van de homeopathie.
Vandaag de eerste lesag gehad. Het kwam allemaal wat moeizaam op gang, Maar uiteindelijk werd het toch nog leuk. (Een groep van 25 vrouwen en een paar mannen) zaten in de klas. Die Afrikanen zijn echt goed in rollenspellen.
Op dit moment wordt het avondeten geserveerd in het naastgelegen stenen hutje en ga ik met mijn collega's Vanja en Tineke de dag doornemen. En dan hoop ik vannacht iets lekkerder te slapen dan de afgelopen nacht. Afrika is overweldigend, ook even wennen......

• 02 Februari 2013 - 22:10

Leth:

Dag Lililian.

Wat mooi om je verslag te lezen. Het ga je goed en veel plezier met je werk in het mooie Afrika.

Lieve groet,
    Leth

• 03 September 2014 - 00:31

Marco:

Wow,
    Weer naar Afrika geweest? Klinkt goed.
    Groetjes,
    Marco